Compass icon
Smart phones laid out next to phone boxes
Cepter Mobil fra Power

Everyday phones. For everyone.

Berggård Amundsen
Power, den ledende nordiske elektrokjeden, ønsket å lansere en ny mobilserie under Cepter-navnet – med fokus på enkelhet, trygghet og verdi. I samarbeid med Schjærven Reklamebyrå utviklet vi navn, posisjonering og en helhetlig merkeidentitet for serien. Leveransen inkluderte visuell og språklig identitet, pakningsdesign, logoer, trykk og digitale flater.

Målet var å skape en tydelig og brukervennlig identitet som skiller seg fra Cepter Gaming og gjøre det enkelt å kommunisere modellene Nivo A1 og V2 på tvers av markedene. Resultatet er et fleksibelt og moderne system som gjør det lett for Power å videreføre arbeidet – og for folk å velge en enkel og rimelig mobil som bare funker.
Visual presentation of the two Cepter Nivo models
An image overview of Cepter brand identity elements
An overview of selected pages from the brand book
A 3D render of packaging for Cepter NivoA 3D render of packaging for Cepter Nivo V2
Når vi lanserer en ny produktkategori under våre egne merkevarer, har det vært svært nyttig å ha KastleBlack med på laget. De har jobbet tett med beslutningstakerne og bidratt til god fremdrift i prosjektet. Ved å bruke digitale verktøy på en smart måte, har KastleBlack blitt en naturlig del av teamet, selv om de sitter utenfor kontoret. Det har vært avgjørende for å sikre kvalitet og fremdrift – også når vi må snu oss rundt raskt.
JOHANNES IITTELIN-BRYNILDSEN
NORDIC HEAD OF BRAND & MARKETING
POWER INTERNATIONAL AS   
A 3D render of packaging for Cepter Nivo A1
A 3D render of packaging for Cepter Nivo V2
Product image of Cepter Nivo A1Product image of Cepter Nivo A1 and V2
Product image of Cepter Nivo A1 and V2Product image of Cepter Nivo V2
Outdoor billboard for Cepter Nivo
Outdoor billboard for Cepter Nivo series
Two posters in the POWER store
Woman holding a phone showing a Power Facebook ad for Cepter Nivo
Customer magazine showing ads for Cepter Nivo A1 and V2
Banner for Cepter Nivo A1Banner for Cepter Nivo V2
A phone displaying a Facebook post from Power launching the new Cepter Nivo phones
CREDITS
Leveranser
NAVN & POSISJONERING, KONSEPT, LOGODESIGN, VISUELL IDENTITET, PAKNINGSDESIGN, BRAND BOOK
År
2025
Konsept & design
KASTLEBLACK
Kundeansvarlig
SCHJÆRVEN REKLAMEBYRÅ
Kunde
POWER INTERNATIONAL AS