
Cepter Mobil fra Power
Everyday phones. For everyone.
Berggård Amundsen
Power, den ledende nordiske elektrokjeden, ønsket å lansere en ny mobilserie under Cepter-navnet – med fokus på enkelhet, trygghet og verdi. I samarbeid med Schjærven Reklamebyrå utviklet vi navn, posisjonering og en helhetlig merkeidentitet for serien. Leveransen inkluderte visuell og språklig identitet, pakningsdesign, logoer, trykk og digitale flater.
Målet var å skape en tydelig og brukervennlig identitet som skiller seg fra Cepter Gaming og gjøre det enkelt å kommunisere modellene Nivo A1 og V2 på tvers av markedene. Resultatet er et fleksibelt og moderne system som gjør det lett for Power å videreføre arbeidet – og for folk å velge en enkel og rimelig mobil som bare funker.
Målet var å skape en tydelig og brukervennlig identitet som skiller seg fra Cepter Gaming og gjøre det enkelt å kommunisere modellene Nivo A1 og V2 på tvers av markedene. Resultatet er et fleksibelt og moderne system som gjør det lett for Power å videreføre arbeidet – og for folk å velge en enkel og rimelig mobil som bare funker.





Når vi lanserer en ny produktkategori under våre egne merkevarer, har det vært svært nyttig å ha KastleBlack med på laget. De har jobbet tett med beslutningstakerne og bidratt til god fremdrift i prosjektet. Ved å bruke digitale verktøy på en smart måte, har KastleBlack blitt en naturlig del av teamet, selv om de sitter utenfor kontoret. Det har vært avgjørende for å sikre kvalitet og fremdrift – også når vi må snu oss rundt raskt.
JOHANNES IITTELIN-BRYNILDSEN
NORDIC HEAD OF BRAND & MARKETING
POWER INTERNATIONAL AS
NORDIC HEAD OF BRAND & MARKETING
POWER INTERNATIONAL AS














CREDITS
Leveranser
NAVN & POSISJONERING, KONSEPT, LOGODESIGN, VISUELL IDENTITET, PAKNINGSDESIGN, BRAND BOOK
År
2025
Konsept & design
KASTLEBLACK
Kundeansvarlig
SCHJÆRVEN REKLAMEBYRÅ
Kunde
POWER INTERNATIONAL AS